Allemaalbeestjes forum ^^
|
|
Het forum waar alle beestjes & baasjes vriendjes zijn !
|
|
|
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Steffii_ Moderator.
|
Geplaatst: 22-08-2008 20:27:43 Onderwerp: Uitsluiten & paard&poes? |
|
|
Hoi iedereen,
Ik heb 2 vragen..
Mijn eerste vraag ;
Onze poes Blokje wordt uitgesloten dor de andere 2(vooral door Simba);
Tripel en Simba zijn altijd samen, en als Blokje & Tripel willen kroelen komt simba dara gegarandeerd tussen..
Wij denken dat het aan de leeftijd licht, kan dat ?
Blokje is nl de oudste en Simba de jongste..
Mijn 2de vraag;
Omdat Blokje door het uitsluiten altijd zo 'eenzaam' lijkt (behalve ik en Kelly speelt er niemand meer met haar )
Vroeg ik me af of het realistisch is om Vlekje & Blokje een band op te laten bouwen ?
Ik weet dat katten en paarden overeen kunnen komen , maar kunnen het ook echt vriendjes zijn ?
Voila, ik hoop dat iemand een antwoord weet op de vragen, (of een van de vragen ) _________________ Vlekjeeeee <3 ^-^
Blokjee; Triipeel; Siimbaa (:
Khouvanhun____________________________. |
|
Terug naar boven |
|
|
cind
|
Geplaatst: 22-08-2008 21:27:07 Onderwerp: |
|
|
wat dat laatste betreft , ja paarden en poezen kunnen echt vriendjes worden , maar dan moet het ook echt klikken , heb wel eens een foto gezien van een draver die met een poes vriendjes was , die twee waren onafscheidelijk .
poezen zijn op zich niet echt groepsdieren , alhoewel ze vaak een speelkameraad wel leuk vinden , misschien kun je af en toe simba eens er vantussen halen en even apart steken , zodat blokje ook aandacht krijgt |
|
Terug naar boven |
|
|
Steffii_ Moderator.
|
Geplaatst: 22-08-2008 21:42:04 Onderwerp: |
|
|
Tsja , dat wordt nogal moeilijk , aangezien ik niet zou weten hoe ik simba apart kan zetten ,
Enne, Wat dat kliken betreft, dat zit volgens mij wel goed ;
Vlekje was in iedergeval al aan het snuffelen met dr oortjes naart voren en vondt Blokje wel lief ,
Blokje was nog wel een beetje bang , maar liet het snuffelen toe, goed teken ? _________________ Vlekjeeeee <3 ^-^
Blokjee; Triipeel; Siimbaa (:
Khouvanhun____________________________. |
|
Terug naar boven |
|
|
Walter
|
Geplaatst: 19-05-2011 08:06:09 Onderwerp: |
|
|
Steffii_ schreef: |
Tsja , dat wordt nogal moeilijk , aangezien ik niet zou weten hoe ik simba apart kan zetten ,
Enne, Wat dat kliken betreft, dat zit volgens mij wel goed ;
Vlekje was in iedergeval al aan het snuffelen met dr oortjes naart voren en vondt Blokje wel lief ,
Blokje was nog wel een beetje bang , maar liet het snuffelen toe, goed teken ? |
Ja ik denk wel dat dat een goed teken is hoor! Hopelijk komen ze goed overeen zodat Blokje ook een vriendje heeft! |
|
Terug naar boven |
|
|
JoopdePoop
|
|
Terug naar boven |
|
|
|